Shop Mobile More Submit  Join Login
Devil Within... by K-Tak Devil Within... by K-Tak
Location: My Bedroom
Model: Vincent Valentine(s)

Lense: Canon EF-S 17-85/4-5.6 IS USM
UV Filter used
Add a Comment:
 
:iconcrimsonsun:
CrimsonSun Featured By Owner Nov 6, 2008
I WANT A TURK VINCENT FIGURINE! D:

...cool pic. :D
Reply
:iconk-tak:
K-Tak Featured By Owner Nov 6, 2008  Hobbyist Photographer
thank you. :)
Reply
:iconchibifiedkitsunes:
chibifiedkitsunes Featured By Owner Nov 6, 2008
Haha... You gotta make a correction.
The models are Vincent Valentinesssssssssss!

xD
Nice perspective!
I didn't know there was a Turk Vincent figurine!
Reply
:iconk-tak:
K-Tak Featured By Owner Nov 6, 2008  Hobbyist Photographer
*fixed* XD

I got that one from a lil Anime store in Sydney... could be a dodgy for all I noes... but it's built pretti well... and it looks good. So i'm not gonna complain... and it was cheap! lol
Reply
:iconchibifiedkitsunes:
chibifiedkitsunes Featured By Owner Nov 6, 2008
LOL!!

Lucky!!
I think it's authentic. I did a google search and yeaaahHH~
Reply
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Hidden by Owner
(1 Reply)
:iconolessan:
Olessan Featured By Owner Nov 6, 2008  Hobbyist Traditional Artist
Nice ^_^
Reply
:iconk-tak:
K-Tak Featured By Owner Nov 6, 2008  Hobbyist Photographer
Thanks! XD
Reply
:iconolessan:
Olessan Featured By Owner Nov 6, 2008  Hobbyist Traditional Artist
I particuarly like the angle, it makes the figures look interesting. ^_^ I've got to get me some Square-Enix figures. Lol
Reply
:iconk-tak:
K-Tak Featured By Owner Nov 6, 2008  Hobbyist Photographer
damn straight u do!
XD

i have a few more in the display cabinet. lol

might bring em out for a shoot one day wen i can get a better macro lense. :)
Reply
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Hidden by Owner
:iconcutepinkfluff:
CutePinkFluff Featured By Owner Nov 6, 2008
XD that's cool ^_^

now stop distracting me!! :P
Reply
:iconk-tak:
K-Tak Featured By Owner Nov 6, 2008  Hobbyist Photographer
lol
XDDD

<3333 back to work u go

*cracks whip*
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 689 × 1024



Details

Submitted on
November 6, 2008
Image Size
394 KB
Resolution
689×1024
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
386
Favourites
5 (who?)
Comments
21
Downloads
9

Camera Data

Make
Canon
Model
Canon EOS 40D
Shutter Speed
13/10 second
Aperture
F/20.0
Focal Length
75 mm
ISO Speed
200
Date Taken
Nov 6, 2008, 7:03:28 PM
×